Concurs

Antonia Make-up Inspired & Adyna’s Contest

Saluttt!
Azi am incercat sa fac machiajul Antoniei, din noul sau videoclip – „Shake it mamma”. Machiajul este superb, la fel ca piesa…nu mi-a iesit ca al ei, bineinteles, pentru ca eu nu sunt un make-up artist, dar cred ca e bine pentru un prim machiaj inspirat. Am alaturat pozele cu machiajul Antoniei pentru a vedea mai bine machiajul ei si machiajul meu. Vorba multa, saracia omului, va las cu pozele mai bine 🙂

Si acum va dau o veste buna: Adyna a lansat un concurs tare interesant, Mai multe detalii gasiti aici.

Aveti grija de voi!

KarmenB

2 gânduri despre „Antonia Make-up Inspired & Adyna’s Contest

Lasă un răspuns

