Uncategorized

Alice si premiul

    Aceasta postare vreau sa i-o dedic lui Alice

     Azi am primit coletul cu premiul concursului si sunt foarte incantata, fericita, multumita pana la nori! Pe langa premiul pus la bataie, Alice m-a bucurat cu mostre de fond de ten Vichy ( pe care mi le-am dorit mult ), o mostra de crema Normaderm si o scrisoare. M-a bucurat foarte, foarte mult scrisoarea, ador scrisorile, citind cuvintele scrise de Alice pe hartie m-am simtit foarte aproape de ea. Mi-a placut foarte mult senzatia, gestul, il apreciez din suflet. Multumesc Alice.

   Urmeaza o surpriza cu unul din produsele din poza, sper totusi sa nu va dati seama despre care e vorba.:D

   Si nu in ultimul rand, multumesc Alice!

8 gânduri despre „Alice si premiul

Lasă un răspuns

