Details · Review

Signature Red

Rimmel | Lasting Finish | Signature Red 175
Vinovatul este, bineînțeles, Signature Red de la Rimmel London, rujul meu preferat din toată colecția. Nuanța perfectă, rezistentă, puternică, finețe și foc în același timp.
L-am potrivit cu drăgălășenia de mai jos, mai ales că iarna asta mi-am făcut de cap și am purtat mai mult cămăși accesorizate în felul ăsta.
Doamne, cât îmi mai plac! 
Vouă vă plac rujurile de genul ăsta?
Cu drag, 
Carmen
14 gânduri despre „Signature Red

  1. Eu nu prea eram adepta rujurilor rosii. Dar ma uitam intr-o seara la Vocea Romaniei si a cantat o fata din echipa Loredanei si avea un ruj rosu mat atat de frumos incat la cateva zile dupa emisiune m-am dus si mi-am cumparat si eu unul :))

    Apreciază

Lasă un răspuns

